lördag 11 december 2010


Lååååång dag idag! Stack till stallet runt halv två tiden och kom hem vid 7. Sen gick jag direkt bort till min morbrors hus på gatan bredvid och hämtade hit Gaston då han var ensam hemma och ville ha lite sällskap :) Åkte sen och handlade lite mat med bror och Nina så nu har man precis ätit klart och sitter här med en hund liggandes vid sina fötter :) Mysigt!
Han är ju en terrier, alltså jakthund/grythund, men har under hela sitt liv varit så rädd för min kanin att han inte vågat befinna sig i mitt rum, överhuvudtaget. Men nu gick han faktiskt in frivilligt, smått förundrande ^^
Hästarna har det idag också gått bra med, hoppas vi nu lyckas få till det på Luciashowen imorgon.
Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga. har lite att göra till på måndag och då jag knappt är hemma imorgon plus lussevaka under natten sönd-månd på SF bio så är det bra att ha det gjort i tid xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar